Saturday, August 13, 2011

Baju manik Shida

ni jahitan kat tgn n bhgian bwh baju..


foto close up kt bhgian bwh bj...



As salam semua...

Hampir 2 minggu kita menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan yg mulia ini..semoga amalan2 kebaikan yg kita lakukn mendpt rahmat dan dihisab di akhirat kelak sebagai amalan2 mukmin sejati...aminn..

Mengambil kira masa yg tinggal lebih kurang 2 minggu aje lg menjelang Aidil Fitri, alhamdulillah manik dh hampir selesai...tggl 2,3 helai baju milik ipar duai shj utk dizahirkan jahitannya..insyaallah msih diberikn keizinan dariNya utk saya siapkan menjelang tarikh akhir balik ke kg kelak..pun begitu,andai tk berkesempatan, saya akn siapkan dikg aje memandangkan thn ni semua adik beradik beraya di umah mak..

Jahitn ari ni merupakan bj milik Shida, kakak ipar kpd adik ipar saya (cmne nk citer tu ek) hehe..shida tggl kt Trengganu..akibat masalah yg saya alami berhubung kamera yg rosak,fon kamera pn tak berfungsi, hri ni bru dpt saya upload gmbr2 baju shida ni (tu pn dgn ehsan adik saya Tok Mat n his beloved wife Tna yg jd mrs. photographer mlm tu)...ampun maaf shida.. lambt sgt nk tggu bju ya...

Sekian dulu buat kali ni, jmpe lg di lain kali..salm ramadhan buat semua...

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...