Sunday, August 14, 2011

LOW BAJET cost utk cikgu2 SAMTAJ Shah Alam


ni jahitan kt bahagian tgn...


jahitan kat bahagian siku antara pemisah dua bahagian lengan..


ni jahitan kat lapisn atas baju 2 layer...


ni satu lg contoh jahitan utk lengan 2 layer...

jahitan ni menggunakan sequin.


As salam..

Hari ni, saya berkesempatan lg utk post a new entry...alhamdulillah, moga dipermudahkn segala urusan ku Ya Allah...aminn..

Post ari ni dh semestinya mengenai baju jahitan manik jgk,kan??hehe..semoga anda semua seronok mengikuti tulisan ini...

Dalam penat mnjlani ibadah berpuasa di bln Ramadhan ni, lg dgn jahitan yg x kurang bnyk jgk...saya berkesemptn mengunjungi kakak sulung saya di Subang semlm..wlaupun kami sefamily hadir hanya selepas solat Isya', nmun saya tetap berbesar hati dp berjmpa dgn sebahagian ahli keluarga saya...menikmati hidangan steamboat..emm,best sgt..memng favorit kami sekeluarga..

Bercerita mengenai manik ni plk, jahitan mnik kali ni, merupakn jhitan yg mengikut bajet..berdasarkan apa yg diminta oleh cikgu2 SAMTAJ Shah Alam..semoga cikgu2 berpuas hati dgn jahitannya berdasarkan bajet yg diberikan...

Sekian dulu buat kali ini..salam Ramadhan dari saya...semoga berjumpa lagi..ma'as salamah...

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...