Tuesday, August 16, 2011

BAJU RAYA LISA


jahitan kat bahagian tgn shj..


foto close-up jahitn manik ni...


As salam semua...

Salam Ramadhan al Mubarak hari ke 16...semoga segala amalan kita diterima dan mendapat pahala yg berlipat ganda...

New entry, new post lg hari ni...semakin menginjak ke hari lebaran, semangat menjahit makin berkobar2...tp, tiap kali terdengar lagu2 raya dan ternmpak kad2 raya maupun angpau raya, hati ni berdetik seribu kali...mampukh saya menyiapkan semua jahitan menjelang hari mulia ni nanti..hari ni td, saya berchatting dgn rakan FB yg sama2 mengambil tempahan memanik..ESTIKA COLLECTIONS...katanya..dia put on turbo power tiap kali menjelang hari perayaan..haha..satu perkara yg saya salute kat beliau adalah keupaayaannya menyiapkan jahitan dlm masa sehari...WOW..cmne nk dptkan turbo power tu ek???hehe

Orait, entry hari ni mengenai baju anak saudara saya, Melissa..Lisa merupakan anak saudara sulung saya,sudah berkahwin dan mempunyai seorg cahayamata n berita gembiranya seorg lg baby bakal menyusul kelak..TAHNIAH..persoalannya,muat ke baju yg dh siap bermanik ni nk di pakai di pagi raya nnt???

Untuk semua, jamu mata anda dgn foto2 jahitan manik ni ya...semoga bertemu lagi di lain kali...salam Ramdhn al Mubarak buat semua...

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...