Monday, August 15, 2011

BAJU RAYA KAK HAJJAH MADIHAH..


ni jahitan kat hujung tgn...jahitan menegak as per request...


ni kat hujung tgn jgk

ni close-up jahitan kat hujung lengan....


ni foto close-up jahitan menegak tu...


As salam...

Untuk kesekian kalinya,hari ni saya berkesempatan lg utk menulis di ruangan ini...dan pastinya tulisan kali ni lebih ke arah hasil jahitn saya yg sempat saya fotokan utk tatapan semua...

Alhamdulillah,saya cukup merasa syukur pada Ramadhan kali ini...atas kurniaan Rahmat dan HidayahNya...saya merasa semua yg saya usahakan membuahkan hasil..semoga di permudahkan segala urusan...aminnn..

Berikut adalah 2 helai baju milik kak Hajjah Madihah yg sempat saya fotokan...semoga kak Hajjah berpuas hati dgn hasilnya...3 helai baju kak Hajjah masih belum sempat saya fotokan...sabar ya kak Hajjah...

Sehingga bertemu lg di lain kali...salam Ramadhan buat semua...

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...