Wednesday, October 26, 2011

Kurung milik Puan Ana...


Ni kat bahagian
bwh bju..


jahitan spider web kt bahagian lengan...


ni foto close up kedua2 bahagian baju...


As salam...

Perasaan resah gelisah yg menghantuiku dua tiga hari lepas,masih belum redanya..sedikit terusik dgn berita dari kampung yg memberitahu emak kurang sihat sejak akhir2 ini..saya agak kesedihan kerana dalam keadaan emak yang sebegitu,saya tak berkesempatan utk menziarahi emak atas sebab yang tak dpat dielakkan...maafkan saya emak,belum lagi berpeluang utk menatap wajah emak,mengucup dahi emak,hatta utk mencium tangan emak pun masih tak berkesempatan...Ya Allah,panjangkan umur emak,saya ingin sekali menatap,mencium dan mengucup dahinya lagi..berikan saya kesempatan utk berbuat demikian lagi Ya Allah...aminn..

Maafkan saya, pada yang selalu mengikuti tulisan saya,saya agak kesedihan minggu ini,tulisan saya kali ini lebih menjurus pada kesedihan saya....pun begitu,sudilah kiranya menatap beberapa keping lagi foto jahitan manik saya..semoga yang empunya baju berpuashati dengan hasil kerja saya...Baju milik Puan Ana dari Nationwide Express, Shah Alam...moga lepas ni,Puan Ana tak rasa serik utk menghantar lagi...terima kasih yang tak terhingga juga utk Puan Ida, my lovely friend yg tlg menghantar dan mengambil tempahan tersebut...jasa Ida tetap akk ingat..

Semoga bertemu lagi dilain entry, salam kasih sayang yg berpanjangan utk semua..as salam..

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...