Tuesday, October 25, 2011

Manik Sequins n bj sulam...






As salam semua...

Hampir 3 minggu xde entry baru,,, hari ni saya kembali dgn entry baru...walau masih belum bersemangat utk menulis, saya gagahkn diri utk menulis lagi di ruangan ini...enth kenapa, rasa semacam ada yg x kena pada penulisanku kali ni...masih terbawa2 dgn emosi yg sedikit kecamuk kebelakangan ni...Ya Allah, ku bermohon pada Mu, Kau permudahkanlah segala urusnku, moga aku terus tabah mengharungi kemelut kehidupan...aminn..

Berbalik pada cerita manik, hari ni bj yg saya jhit merupakan bj yg di hntr oleh Puan Hajjah Madihah..milik rakan2 guru beliau dr SAMTS Hishamuddin, Klang..Bj ni dh siap dijahit sulaman benang oleh pemiliknya,tp,utk menambah seri bj ni, saya tmbh manik utk memperindahkan busana kurung ini..dgn bajet sehelai bj RM50, ini lah hasil yg dpt saya ungkaikan...semoga pemilik bj berpuas hati dgn hasilnya...

Sekian dulu utk kali ini, moga bertemu lg di lain entry..salam kemaafan andai bicara saya sedikit pincang...yg benar itu adalah dr Allah s.w.t dan yg kurang itu adalah dr kesilapan saya sendiri..

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...