Monday, October 3, 2011

Baju Raya Kak Nor...


ni part leher n tgn bj...


ni part leher..



ni foto close up kat part leher tu...


As salam...

Hampir 2 minggu merehatkan diri dari sebarang aktiviti membabitkan dunia manik ni, akhirnya, rehatku hari ni bernoktah sudah...saya kembali mewarnai dunia manik saya dgn 5 helai baju yg masih dalam proses sentuhan saya...

Aktiviti open house sepanjang Syawal,benar2 memenatkan...walaupun x terlibat secara langsung kerana rumah saya 'open' sepanjang Syawal utk semua yg mengenali,tetapi kunjungan ke rumah saudara mara juga rakan taulan membuatkan saya packing semua keperluan memanik dan storekan...bukan apa,senang..kalau tiba2 sedara mara terjengul tnpa pamit..xlah bersepah ruang rumah dgn manik2 saya..

Alhamdulillah, tempahan x prnh putus dari pelanggan..akan saya upload gmbr2 terbaru sedikit masa lg...semuanya masih dlm proses...utk semua,ni bj yg saya jahit pd penghujung Ramadhan iu hari..xsmpt nk publishkan kerana masalah kamera n fon yg rosak..skrg dh ada kamera baru..thanks pd Ina Omar..adik saya yg bnyk membantu mendptkn kamera tu..

Utk Kak Norsiah dari JMB Puncak Alam,terima kasih atas kepercayaan akk utk saya beri sentuhan pd baju akk..semoga akk berpuashati dgn hasilnya..

Pada yg selalu mengikuti tulisan ini,terima kasih yg x terhingga..salam ukhuwah dari saya..semoga bertemu lagi di lain kali...salam kasih sayang yg berpanjangan...

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...