Thursday, May 19, 2011


ni kt hujung lengn...jahitn simple aje..


ni lengan yg sebelah lg,tona bj lain warna..


ni part tgh2 lengan...



ni la spider web tu...


My cutie little spider web...

As salam...

Minggu ni saya bnyk meluangkn masa packing brg..at last,we decide to move back to Puncak Alam, home sweet home...mmg memerlukan bnyk tumpuan ketika ini...anak2 sibuk dgn mid year test..saya dgn aktiviti manik yg alhamdulillah mkin mendpt smbutn baik di kalangan penggemar2 manik sekitar tmpt tggl saya ni...pun begitu,aktiviti manik ni terpaksa saya hadkn penumpuannya memandangkan hujung minggu dpn kami akn berpindh rumah...


Di celah2 kesibukn tugas menguruskn keluarga dan pindah rumh ni,saya smpt menjhit 2,3 helai lg bju..salah satunya adalah milik adik Puan Hjjh Madihah yg menetap di Perak..msih lg dlm proses pembikinan...Insyaallah,akn saya bereskan sblum saya berpindah kelak...pun jika berkesempatan,akn saya uploadkn gmbr2 bju tersebut...

Merujuk foto2 yg prnh saya ambil dn simpan dlm documents laptop ni, saya terjumpa satu bju yg pernah saya hasilkn awal tahun ni...mnta maaf bnyk2 buat pemiliknya, Eada..bru skrg saya berkesemptn utk mengotakan jnji saya utk mempublishkn cerita baju bagai web spider ni di blog saya...

Buat semua yg selalu mengikuti kisah manik saya, ini lah si cutie little spider web...nama yg eada beri utk baju hasil jahitan saya ini....thanks a lot eada atas sokongan moral yg di berikan...

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...