Wednesday, May 4, 2011

lg koleksi manik Cikgu2 SK Seri Langat..


ni lah cikgu2 yg sedondon maniknya....

yg ni still on progress..


yg ni di bahagian hujung lengan...


si comel ni pn dh pndai nk pkai baju bermanik...iman dgn aksi malu2..


ni bju nana...


Salam semua...

Alhamdulillah, saya masih di beri kesempatan utk menulis lg di ruangan ini...tanpa saya sedari, tulisan saya mampu menarik minat pembaca menghayatinya..

Syukur ke hadrat Illahi, saya masih berkemampuan mencoretkan sepatah dua bicara bg menyatukan kedua bidang yg amat saya minati ini...memanik dan menulis...walau kekangan masa sering menghmbat diri, namun demi kecintaan saya terhdap kedua bidang ini, saya alpakan seketika problema itu...

Untuk semua yg sering mengikuti tulisan saya, terima ksih yg x terhingga dari saya, moga anda semua terhibur dgn hsil karya saya yg x seberapa ni...

Utk pencinta manik pula, jamu mata anda dgn koleksi manik yg di lampirkan..moga ada antara idea2 saya ni yg dpt anda guna pakai bila menghasilkan sesuatu lakaran nnt...

Salam kasih syg dari saya utk semua..semoga bertemu lagi di lain waktu..

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...