Sunday, May 1, 2011

koleksi manik...cikgu dari SK Seri Langat,Banting..


ni percubaan pertama gunakan dedaun ni...


bunga yg mnjadi pilihan...


ni satu lg design dgn motif bunga....


foto penuh bhagin tangan n badan yg di manikkan...


ni kt tangan...


As salam...

Slmt mnymbut hari pekerja utk semua warga Malaysia..

4 bulan tanpa sebarang perkembangan terbaru mengenai dunia manik ni, membuat saya rasa jauh ketinggalan...takut plk bersawang blog ni nnt...hehe..apapun, aktiviti manik ni tetap diteruskan walaupun tanpa sempat saya menjengah ke blog ni...

Untuk semua yg rjin mengikuti tulisan saya...berikut ni saya attachkan hasil sentuhan saya...baju ni milik seorang guru di SK Seri Langat, Banting...buat Cikgu Ana, moga berpuas hti dgn sentuhn ktih ya...

Semoga berjumpa lg di lain kali...salam ukhwah dari saya utk semua...

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...