Monday, December 27, 2010

Hot pick of the week part 3





As salam...

Minggu ini,agak keletihan kerana menguruskan hal berkaitan persekolahan anak2...tahun depan 4 org yg naik sekolah...dri form 2,form 1,drjh 2 n drjh 1...memang bukn sedikit jumlah yg perlu di keluarkan utk memenuhi keperluan masing2...alhamdulillah,bab baju, buku dh settle...sekarang cuma bab yuran2 dan bayaran tambahan shj lg yg perlu di fikirkan...

Berbalik pada kisah manik pula... baju yg saya jahit minggu ni kepunyaan seorg kenalan yg menjalankan bisnes direct selling...katanya,utk di pakai pd majlis pembukaan cawangan baru...

Berikut adalah gmbr yg telah siap di 'edit' oleh anak2 kesayangan saya....thanks a lot u all,u done a great job,dear...

Untuk semua yg selalu mengikuti penulisan saya, tatapi lah hasil sentuhan terbaru saya...semoga anda semua beroleh sesuatu darinya...buat pemilik baju pula, semoga anda berpuas hati dgn hasil jahitan saya...

Sehingga berjumpa lg di lain waktu,

Wassalam....


No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...