Tuesday, December 7, 2010

BENGKEL JAHITAN ASAS MANIK,TAMPIN,NS.






As-Salam semua...

Alhamdulillah, bengkel jahitan asas manik semlm berjalan dgn jayanya...Tahniah pd semua pelajar yg dpt memahami dan mengikuti kelas dgn begitu bersungguh-sungguh sekali.

Kelas ini merupakn yg pertama kalinya saya jalankan...walaupun agak nervous pd mulanya, namun dgn dorongan dr teman2 n keluarga, saya jd makin bersemangat utk menghadapinya...

Terima kasih yg x terhingga pd tuan punya bengkel yg bekerjasama merealisasikan impian saya..Puan Rafidah..semoga kite dpt bekerjasama lg di lain kali..

Terima kasih jg pd peserta2 bengkel yg mengikuti kelas ini...anda semua BOLEH.. Berikut senarai penuh nama2 peserta :

1. Puan Zelimah binti Mokhtar
2. Puan Nurul Zaida binti Dahalan
3. Puan Hajar binti Yunus
4. Puan Rahaya binti Yusof
5. Puan Siti Marliana binti Zakaria
6. Cik Nurhana binti Mohd Fathil
7. Puan Norzaine binti Dahalan
8. Puan Hairannasha binti Omar Sidi

Semoga kita berjumpa lg di bengkel susulan bertempat di :

Bengkel Jahitan S.P.K.R. (Blkg Pejabat RISDA)
Jln Seremban,
73400 Tampin,NS.

pada tarikh 25hb DISEMBER 2010

Berikut gmbr2 yg sempat saya rakamkan spnjg pembelajrn berlngsung...

Sekian, yg baik itu dtgnya dari Allah s.w.t dan yg buruk itu dari kesilapan saya sendiri..

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...