Thursday, March 11, 2010


jahitan terabur manik dan labuci....


jahitan pd hujung lengan...



yg ni jahitan senget2 berlapis dua.....


foto close-up jahitan senget2 td...

Salam semua....

Bertemu lg di ruangan ini....

Lately, saya agak busy dgn tempahan manik yg makin bertambah...syukur, alhamdulillah...
Minggu ini saya sempat menyiapkan dua helai baju yg di tempah oleh Ustazah Rafidah dari SMK Shahbandaraya, Klang...

Oleh kerana jahitan yg di minta oleh Ustazah Rafidah agak mudah di jahit, saya mengambil masa kira2 sehari shj utk menyiapkan jahitan senget2 tersebut...sempatlah ustazah menggayakan baju tersbut utk kenduri kawin yg dihadirinya..

Selain baju Ustazah Rafidah, ada sehelai lg baju milik cikgu dari SMK Shahbandaraya yg saya siapkan...kata Ustazah Rafidah, baju tu utk majlis knduri kawin jgk time cuti sklh nnt...cikgu yg menempah tu nk bwk blk kg di Kedah...Alhamdulillah...sempat jgk saya kirimkan dgn anak perempuan sulung saya yg kebetulan jgk bersekolah di SMK Shahbandaraya,tengahari td...

Sekian dulu buat kali ini...sehingga bertemu lagi di lain kali....salam...


No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...