Thursday, March 4, 2010

Hot pick of the week...


jahitan kat bahagian badan.....


yg ini bahagian leher...perhatikan bebunga lawang yg saya bentuk satu2 dan pautan dahan yg meliuk-lentuk dan jalinan daun satu2 tu...menghidupkan aura pada baju plain kaler purple ni...


yg ni foto close-up pautan dahan yg melingkari bebunga lawang ni....


yg ni plk, foto close-up bunga lawang....


foto penuh jahitan di bahagian leher baju...


Salam semua...

Seperti yg di janjikan.....akhirnya saya berjaya menyiapkan baju milik Puan Khursiah....saya mengambil masa kira2 2 mggu utk menyiapkan jahitan ini.....idea utk design di ilhamkan dari bebunga lawang dan pautan dahan2 yg meliuk...semuanya hasil idea saya dan sedikit saranan dari Cik Yat dan anak2 juga suami tersayang...yg tak pernah jemu menyokong minat saya dlm bidang ini....

Berikut ini saya attachkan sekali foto2 close-up bebunga lawang tersebut...semoga anda berpuas hati..Buat kak Ku,semoga berpuas hati dgn hasil kerja saya...

Semoga berjumpa lagi di lain kali...salam....

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...