Tuesday, March 2, 2010

jahitan manik


jahitan terabur di hujung lengan....nmpk meriah....


jahitan terabur jgk...


jahitan terabur lagi....


jahitan terabur dan baju batik ni nmpk sepadan....


Salam semua...

Minggu ni saya agak sibuk sedikit dgn jahitan saya...ada 5 helai lg baju2 milik kak Hajjah yg perlu saya siapkan...mujur Cik Yat ade!!!!Cik Yat merupakan jiran yg sering dtg belajar teknik2 menjahit..... by the time, saya sempat jgk menjahit baju milik jiran saya kak Khursiah yg mesra disapa dgn nama kak Ku aje di kalangan kami...baju kak Ku yg masih dlm proses,masih x sempat saya uploadkan foto2nya...nnt,bila dh siap sepenuhnya,akan saya pamerkan di ruangan ini....insyaallah....

Berikut adalah sebahagian lagi baju milik kak Hajjah yg sempat saya rakamkan...

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...