Tuesday, October 26, 2010


foto close-up bhgian hujung tgn

yg ni keseluruhan bj...leher n tgn



ni bhgian tangannya.....


Salam semua..

Hari ni saya berkesempatn menulis lg di ruangan ini...

Smlm saya menulis mengenai seorg customer bernma NANA...ari ni kesinambungan dari kisah NANA smlm...

Ternyta ape yg saya hasilkan dari cetusan idea dn sedikit komen membina dari ahli keluarga membuahkn hasil agk menarik utk saya kongsi bersama di sini...NANA ternyta suka dgn idea2 saya utk bajunya....emmm...smlm dh publish foto2 bhgian leher,ari ni saya publish plk foto2 bhgian lengan...harap2 NANA menyukai idea ini...

Untuk NANA, k'tih uploadkn foto penuh baju yg dah siap manik sepenuhnya pd leher dn tgn...

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...