Tuesday, September 21, 2010




Salam semua....

Rasanya masih belum terlmbt utk saya mengucapkn Slmt Hari Raya Aidil Fitri, maaf zahir dan batin...

Hampir 2 bulan, saya x berkesempatan meng'update' blog ni....bnyk bende yg saya ter'miss'....selain sibuk dgn jahitan, puasa di bln Ramadhan, sambutan Aidil Fitri...yg semuanya memerlukan perhatian yg bkn sedikit dari saya...Alhamdulillah, aktiviti memanik masih berjln lancar...rezeki anak2 di bln yg mulia ni...walaupun bnyk baju yg di hasilkan x smpat utk di fotokan, namun ini x mematahkan semangat saya utk menghasilkn sesuatu yg indah utk di tatapi....

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih utk rakan2 beaders yg sedikit sebanyak menyumbang idea utk hasil karya terbaru ini...

Together, i had attached my new collection....walaupun masih dlm proses pembikinan, namun hati ini melambau2 nk publish...baju milik kak Hajjah Madihah utk tatapan semua...

No comments:

Post a Comment

GUESTBOOK

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...